Thursday 7 February 2013

Terima Qasseh

harini... 
keluar lagi... tanpa cerita, shutter yg dilepas setiapnya hampir tiada hati.. mengapa? kepala memikir, terkenang cebis-cebisan memori lepas yg pernah aku lalu,...

"take my hand, and take my whole life too
Cause I can't help falling in love with you"
sondtrack animation, aku dan dia, we both love it,
patung lilo & stich dlm kereta mereka,.. memang memanggil aku terus ingt kepadanya,

jadi... misi sedikit terganggu,.. cermin luar makin selesa bagi mata aku merenung jauh, berkhayal.. manis.. senyum sendiri sehingga disindir si alyaa.




Aqilah amin, Terima kasih sbb selamatkn nyawa kami.. hihi





Alyaa amin..  Terima kaseh bagi dadih. sedap... nti pos pulak oke..



hihihi.. aku tahu.. diorg ni pon mst terasa aku terlalu bersahaja melepas shutter kali ini... hihihi, jgn marah or terasa hati yer.. maaf sgt. sedikit terganggu.. nextime tour kita repeat... 

maaf sekali lagi,, n terima kaseh sbb luang mase ngn udy.. jgn serik yer.. nti dtg lagi..



No comments:

Post a Comment