Wednesday 27 February 2013

Terhantuk dan Tersedar dari mimpi



kadang aku memotivasikan diri.. agar sentiasa, melihat kehadapan,n looking for something big, guna sebaik sumber dan peluang yang ada... yer.. in karier dan kerja seharian..

... pagi ini terpanggil memikirkan, diri sendiri.. bukan berkenaan dgn karier,kali ini lebih kepada sosial aku..
perhubungan aku dgn org luar.. kadang aku mahu lebih dari `mereka`.. menadah kesempurnaan dalam perhubungan.. mahu mereka memahami aku.. sedang aku sendiri tidak pernah terlintas untuk penuhi mereka...

Darjat,.. selalu menjadi aras dalam sukatan,.. 
tapi, kadang hati ini dipelawa rasa `suka`. buat aku lupa
asal, darjat dan rupa.. mahukan yang indah dari segi harta dan rupa..

jadi, hati.. berundurlah pergi..Cermin diri agar tidak bermimpi mengapai yg tinggi...




*gambarsekadarhiasan



2 comments: