Sunday 24 February 2013

Hari-hariku

Hari-hariku bahagia, 
Walau kadang berliku dan kadang ku tak tahu

Penat sgt minggu lepas,kini minggu mendatang juga meminta komitmen 24-7 aku.. lesu.. dgn keadaan kesihatan yg xberapa okay.. sore serta ulcer.. buat aku rase tidak selesa n mudah melenting..

Sabtu..

  Urusan album bagai selesai, menunggu masa untuk diserah ke client.. petang harinya.. aku treat diri dgn SABA`.. Chiken Mandi.. menu selalu aku..makn gelojoh dalam terketar-ketas kelaparan,.. walau tekak membengkak dek kerana panas badan yg agak melampau tempoh hari... Daud dan esan meneman celoteh masa makanku..

  Penat.. tertidur aku dlm perjalanan pulang ke tanjung malim.. tersedar kemudian kerana tempias hujan yg terkena dimuka.... sejuk.. aku yang mamai, senyum melihat cuaca redup yang diiringi deraian mutiara langit... subhanAllah.. 
sabtu ku.. hari bahagia seperti selalu...


Ahad..

  seawal jam 6.30am.. mendapat text dari burhan.. "dah bangun ker Cyg".. text yg berbaur `Gei`... dalam subuh pagi lagi hati dah dicuit dengan humor gei tu..
Mengapai baju diampaian,.. ber-kemeja seawal pagi ahad.. kurang waras mungkin.. tapi tiada t-shirt bersih yg ada... hihihi.jadi.. windbreaker sebagai alas, agar tidak nmpk terlalu formal..
hari minggu, hari kasual atau lebih betulnya disebut hari serabai bagi aku..
xperlu sisip rambot...
xperlu sisip rambot...

Jam 9am 
  sudahpon berada di medan gopeng, ha.. si dayah, kne atend kelas besok awal dari hari sepatutnya.. tiket untuk besok ditanjung malim lebur.. beleter ler seketika si burhan sbb kne anto n tiket bagai.... alah.. tp beleter style pengantin baru.. manje2.. rase nk tumbuk jer.. yele.. aku nk mnje ngn sape... ngn mak aku? ha.. mg hinggap ler hadiah dimuka ku jika begitu...
Demi membuatkan si dayah jeles.. kami pon pergi melantak angin ke tanah tinggi, ambil angin sejuk kali ini... dengan harapan stoberi cokelat atau sekurang2 nya jagung cup mengisi perut comelku harini..

Hihihi,niat perot mg hendak diisi, tapi apa daya.. hujan rahmat mengiringi pergi, disana dan kembali kami... jadi kereta jalan jer.. xde henti-henti.. stoberi dan jagung cup melambai2 jer aku pergi.. oke terkilan `sicomel` ini tapi xde ler sampai rase benci..


tapi...



hari ini lalai seketika.. 
dibuai manis si lavendar ungu...



ha.. xkuar pon name dia ni kn... bertiga kami, :)
udy, burhan dan si dia ni..


eh eh.. mcm bersepahjer cite ni... sok pagi baru nk susun balik.. hihihi 



No comments:

Post a Comment