Thursday 12 April 2012

Semalam was A lazy day, until...









11 APRIL 2011.. 

Its a date with two highlight.. 
- Malaysia enthrones new king`s ceremony
- Indonesia Struck by 8.7 Magnitude Earthquake

so.. bese ler kalo ade Pertabalan Agong  yg baru.. mst offday..

dari awal minggu, peracanganye adalah ke kelumpor. nk selesaiakan

hal foto..serta ade Majlis hi` tea di hotel Concorde shah alam, tp

 pagi tu selepas subuh... aku tertidur hingga pacak matahari..


MALASNYE...

11am tersedar bile akak aku tepon... ngajok teman die g shoping..

pergi ke jalan TAR n dgn malasnye ku mejawap "no"..n sambung tido

balik adalah pekara yg paling nikmat timing mcm tu...


LAPAR...

hihihi berguling xsampai 20 minit.. perut dah mule bekeroncong..

lapoo.. bgun ngajok si badfoto pegi makan.. mule idea nye nk mkn

area t.malim ni jer.. tp, si bad nie..melencong 30 minit away, 

makan sampai ke kuala kubu baru(KKB).. 



KEBETULAN...

dalam kemalasan kononnye.. diajak oleh si bad ke `sungai

Chiling`(waterfall onway to frazer hill).. 20 minit away dari 

mamak yg kitorg mkn td.. pada masa tu jugak kebetulan ade outing

geng foto, buat BBQ dkt sane.. jadi.. memikirkan xde buat ape.. 

hanya ngekor si bad nie.. aku pon polow jer.. 



EMPANGAN PECAH KKB

nama ni sgt sinonim bg photog.. on way jugak ker chiling river

nie.. mg akan lalu tmpt nie.. ape yg terlintas dlm pale otak mase

tgk tmpt nie hanyalah `subhanallah`... cantik sgt.. cini.. ade ler

seketoi dua gmbo yg sempat aku capture,.. 




ha..bawak diri, bawak hati yg lara..layan..




budak erma ( model wanabe )muke xtumpah adik aku.
mg angap mcm adik all these day.. 




budak erma nie.. kemane pon.. mst die ade..
tp senang dgn die nie.. selalu kne buli dgn aku







No comments:

Post a Comment