Sunday 1 April 2012

Berpiknik

Pic promo aku yg poyo di peshbook..




BERPIKNIKDIKEBUNAYAHAKU.
1st april, hari minggu yg kosong dari job harian and wedding shoot... seawal subuh merancang keluar mencari aktiviti yg boleh mengisi sedikit kekosongan aku... berbekalkan beg galas yg penuh dgn gear2 beserta peralatan cahaya ke destinasi dihajat..


YANG MENEMAN..
hihih dah pastilah yg rapat dgn aku.. minat yg sama jugak.. rakan foto aku.. abam bad (nyamuk), cuma obsesnya lebih sedikit... sepekara lagi.. dia jugak yg mencari tempat kami kali ni.. die jugak yg punya akses ke `tempat` ni...hihihi.. hihi taste die mg besh... time kasih to him..



KAWASAN PERSENDIRIAN..
hahahha.. bunyi pon dah jelas mengambarkan.. sendirian yer... so. mg xde gangguan dari org luar.. hanya  kadang boleh terlihat kelompok rusa... atau pon si kerbau pendek..



MATLAMAT..
- menge`shoot`. gambo.. hihihi.. lame sudah xbuat aktiviti begini..asik koje jer kn..
kali ini ade awek cumil yg sudi join kami... si wani & yan..


- mengisi kosong aku.. serta lari kejab ke hutan.. biar tenang.. `ombak` yg lepas, mg sakit menghempas aku.. hihihi.. harapnya kesini, biar terubat sedikit.. biar lalai seketika dan harap waras pemikiran aku semula...(macam bese.. ayat emo)


jom layan sikit... 


hati.. bawa ku pergi.. ececcecehhhh emo pulok...


ni ler si cumil yg meneman,

skuter besi yg mg aku suke...

No comments:

Post a Comment