Thursday 4 December 2014

#hingganantiakupergitidaktolehlagi



sejak awal lagi jelas sudah katakan.. jika gagal tetapkan hati.. sila berlalu pergi..selama ini sendiri setengah mati sekalipun tidak pernah merungut mahu memburuk.. paham benar bahgian yang sudah ditetapkan Dia..

jadi, jika terasa hati pasti kerana sendiri yang mencari... aku, diajar dari kecil lagi tidka mencari salah dari lain.. pasti yang buruk itu jadi atas sebab dosa aku..


hari ini, rasa diluka lagi.. tapi tidak mengapa.. itu mainan si kecil yang belum kenal erti hidup mungkin.. aku yang separuh hayat ini patut lebih matang menerima..


cuma jika aku ditolak jauh.. pasti jauh sekali aku hanyut nti..

lame sudah hati ini jadi keras dan tuli.. dan jika laku aku ikot gerak hati ini.. pasti setara refleksinya nanti..

Alhamdulillah.. tidak mengapa, lemparkanlah lagi pesepsi dan prasangka itu...tanpa hati sekalipun aku masih mahu diluka lagi..




No comments:

Post a Comment