Monday 3 June 2013

aku.. 
biasa sudah disini, jarang sekali pertama yg mengorak kaki .. sakit hati, itu aku sudah lali.. senyum aku bukan selalu dari hati..

kamu..,xmengapa membelakangi. datang dan pergi..biar bekejar berapa laju sekalipun, aku tersungkur jugak ditengahnya.. kadang kamu menoleh untuk besenyum sinis..ya.. aku memang xpunya hati kan.. apalah yang kamu peduli.. rasa selagi puas hati.

aku terima jika kamu mahu pergi.. memang tiada apa yg bolehku janji,. aku cuma ada secebis hati.. yang berniat besar mahu dikongsi.. hakikat memandang aku persis org lupa diri.. xsedarkan resmi..

malu ini.. bukan lagi kepalang..'berkaca' mata ini bukan sebab lemah sedih.. cuma tidak tertahankan dugaan tuhan dilahirkan bukan dari golongan seperti kamu.. aku senyum sbb perit aku usha segala dari sendiri...tahu saja dosaku banyak, jika tidak manakan aku diduga sehebat ini..





No comments:

Post a Comment