Wednesday 30 January 2013

Berbekalkn Hari-hari dari kamu..


kalau dahulu.. langsung tidak terpikir, bertapa dia bnyak menabur jasa. membimbing.. serta memberi tunjuk ajar serba sedikit dalam menempuh kehidupan harian..

hari ini termenung panjang,
"ade tips nak temuduga tak?" soalan yang aku pernah ajukan pada dia... si dia dgn `smiley text nye menjawap`...

ya Aziz,.. ya Jabbar.. ya Mutakabbir..
jampi banyak2 kt org tu... :P
dan buat yg terbaik..


menjemput, menghantar aku ke putrajaya, dia duduk bersama sambil menunggu giliran aku ditemuduga, tiba masa aku, dia mengangkat keninnya, "chaiyokk yer udy!" dengan thumbsup jari ketotnyanya dan senyuman dia.sambil melangkah masuk, hati xlagi berdebar, kepala merewang wajah dia.. tenang saja aku didalam bilik tu... sehingga lah selesai..

aku tahu, itu saat bahagia aku,. tidak semua org mahu duduk bersama tempuh masa sedemikian.. dia. sentiasa ada disisi, dalam doa, dalam memori.. dan pastiya sentiasa didalam hati...


Ps/ tips taken from ASMA'UL HUSNA

9. Al Aziz/Maha Gagah
zikirkan 40 X sesudah solat subuh, Insyaallah akan menjadi orang yang mulia, disegani orang kerana penuh kewibawaan.


10. Al Jabbar/Maha Perkasa
zikirkan 226 X pagi & petang, semua musuh akan menjadi tunduk &
patuh dengan izin Allah.

11. Al Mutakkabir/Maha Megah
zikirkan 662 X maka dengan kebijaksanaan bertindak, akan dapat menundukkan musuh, bahkan mereka akan menjadi pembantu yang setia.








No comments:

Post a Comment